HOTELARZE UCZĄ SIĘ OD ZAWODOWCÓW – WYCIECZKA PRZEDMIOTOWA DO GOŚCIŃCA DĘBICKIEGO

b_150_100_16777215_00_images_goscinieccc.jpgKolejny raz odwiedziliśmy hotel "Gościniec Dębicki" w Dębicy. Panie tam pracujące przywitały nas z uśmiechem. Usiedliśmy przy stole i pani manager opowiedziała nam o tym, jak goście składają rezerwacje. Najczęściej rezerwują pokoje przez Internet na stronie e-booking, ale zdarza się też przez telefon lub e-mail. Następnie oprowadziła nas po pokojach. Były bardzo ładne i przytulne. Łóżka były dokładnie pościelone, na każdym z nich leżał ułożony ręcznik, a obok stoliki nocne z lampkami.

W każdym z pokoi był wywieszony regulamin postępowania w trakcie pobytu, który wspólnie przeczytaliśmy. Pod koniec podziękowaliśmy za poświęcony nam czas i pożegnaliśmy się

/Kinga z klasy I technik hotelarstwa/

(…) Następnie udaliśmy się na salę, która była przygotowana na uroczystość weselną. Pani manager zapoznała nas z procedurą rejestracji gości. Jedną z ciekawszych informacji dla mnie było to, że podczas meldowania gościa przez telefon, recepcja nie pyta o dane osobowe, lecz o sam numer telefonu. Ważną informacją było również to, że hotel jest podzielony na dwie części - jedna dla gości z booking.com - od strony ogrodu a druga od strony ulicy dla pozostałych gości. Dzieję się tak, ponieważ goście z booking szczególnie cenią sobie spokój i przeszkadza im hałas dobiegający z ulicy. Pani menadżer opowiedziała nam również jak pozory mylą, a dokładniej, że gość wyglądający „dobrze” może okazać się osobą bardzo problematyczną, do której nawet wzywa  się policję. Po około 40 min rozmowy zostaliśmy oprowadzeni po kilku pokojach. Pokoje zrobiły na mnie dobre wrażenie jak ogólnie cały hotel oraz personel hotelowy.        

  /Julita z klasy I technik hotelarstwa /

(…) Panie przywitały nas z uśmiechem na twarzy. Pani menadżer wytłumaczyła nam, na czym polega praca recepcjonisty. W hotelu znajdują się pokoje jedno, dwu, trzy i czteroosobowe, każdy pokój ma możliwości wstawienia dostawki. W każdym pokoju jest umieszczony regulamin,  który gość musi przestrzegać. Zapoznaliśmy się również z menu restauracji hotelowej. Na koniec Pani oprowadziła nas po pokojach.                         

/Ola z klasy I technik hotelarstwa/

(…) Na początku spotkania pani manager udzieliła nam kilka ciekawych informacji dotyczących hotelu. Na przykład to, że najdroższy pokój to ten, w którym nie ma gości, dlatego hotel stosuje overbooking. (…)                                                

    /Kamila z klasy I technik hotelarstwa/